Türk firmalar - haberler- BMA



BMA ticaret ten haberler:
Teknolojik ve Uzun Ömürlü Yalıtım Ürünleri' nin Satış , Pazarlama ve Uygulaması konusundaki açığı kapatabilmek için 2003 yılında kurulmuş olan firmanın temel ilkesi, dünya devi üreticiler ile işbirliği içinde, çevre dostu malzemeler , sistemler ve uzman uygulama ekipleri ile uzun vadede tüketiciye ekonomik çözümler sağlamak olmuştur.
Firma 2005 yılında faaliyet konuları arasına ‘Asfalt Ürünleri’ni de katmıştır .
Firmanın distribütörü olduğu Üreticiler ve Malzeme Sistemleri şöyledir :
POLYFIN AG : ECB ve FPO Su Yalıtım Geomembranları
LUCOBIT AG : Asfalt Endüstrisi , Kablo Sanayi ve Yalıtım Sektörü için özel hammadeler
DGA : Asfalt Derz Bantları , Asfalt Tamir Ürünleri
TECTUM INC. : Akustik Paneller
PACIFIC POLYMERS : Yapı Kimyasalları ( Poliüretan ve Poliürea )
Yandaki resimde ‘Anadolu Hisarı Yalı ‘ kapsamındaki resim Polyfin AG tarafından üretilen ‘OC-Plan 1015 ECB Su Yalıtım Geomembranı ‘ kullanılarak yapılmış bir temel – perde yalıtımı görülmektedir.

www.bmaticaret.com

Hiç yorum yok: